Gezamenlijke reactie op de conceptversie van het Beoordelingskader voor observatie- en registratie-instrumenten

Betreft: Gezamenlijke reactie op de conceptversie van het Beoordelingskader voor observatie- en registratie-instrumenten Geachte heer/mevrouw, Op 1 juni 2021 ontvingen wij de conceptversie van het Beoordelingskader voor observatie- en registratie-instrumenten met en zonder volgaspect voor leerlingen in groep 1-2 primair onderwijs. Hartelijk dank daarvoor. U nodigt ons uit feedback te geven. Dat doen wij graag middels deze brief. Gezamenlijke reactie […]

Lees meer

Zoommeeting: Observatieinstrumenten voor kleuters

22 juni 2021 om 19.30 uur Observatieinstrumenten voor kleuters De huidige en beoogde regels omtrent observatie-instrumenten voor kleuters Dinsdag 18 mei heeft Lianne Morssink een presentatie bijgewoond van het RCEC. Zij hebben van OC&W de opdracht gekregen een nieuw beoordelingskader voor kleuterobservatie-instrumenten te ontwikkelen. Lees alle info op onze website. Op dinsdagavond 22 juni houdt Onze Kleuterklas Community een zoommeeting […]

Lees meer

Nieuwe- of oudetijdskinderen?

Laatst kreeg ik de vraag, een vraag die ik wel vaker hoor. Maken we het niet te groot? Het gesprek ging over de aanstaande groepswisselingen, nieuwe klassenindelingen en de daarbij horende veranderingen die bij het nieuwe schooljaar voor de deur staan. Zijn kinderen niet veel flexibeler dan we denken en heeft het niet meer te maken met hoe we het […]

Lees meer

De huidige en beoogde regels omtrent observatie-instrumenten voor kleuters

7 juni 2021   De huidige en beoogde regels omtrent observatie-instrumenten voor kleuters   Dinsdag 18 mei heeft een van onze kernleden een presentatie bijgewoond van het RCEC. Zij hebben van OC&W de opdracht gekregen een nieuw beoordelingskader voor kleuterobservatie-instrumenten te ontwikkelen.     RCEC, Research Center voor Examinering en Certificering, is het expertisecentrum voor het borgen en bevorderen van de […]

Lees meer
1 2 3 132